شور شیدائی -اشعار Farzaneh Sheida

اشعار فرزانه شیدا - fsheida-f.sh

شور شیدائی -اشعار Farzaneh Sheida

اشعار فرزانه شیدا - fsheida-f.sh

مرا ز خاطر مبر

 
 
 
در    صدای    غم آور    باران
 
جانفزا  نغمه ای  پُر  از    اندوه
 
می فشارد   دل    پر   از  دردم
 
تا که سنگین شود   دلم چون کوه 
 
او چه  خواند؟  ز غم دلان  ، آواز
 
در  صدایش     حکایت    غمها
 
از دل    بی قرار   هر    عاشق
 
آنکه   مانده   درون   غم , تنها!!! 
 
دیده ی    اشکبار    منهم      نیز
 
می سراید      سرود       ناکامی
 
آسمان    گر   ز غم دلان    گوید
 
از چه از من نمی برد    نامی؟؟؟؟
 
 
من به سهمم  دراین   جهان ازغم
 
کوله باری    کشیده ام    بر  دوش
 
خنده ی  من,  دلیل  شادی   نیست
 
غم  مرا هم ،  کشیده   در آغوش!!!
 
غم   چو  مهمان  رود   به مهمانی
 
سوی  دلهای   خسته  و    محزون
 
چونکه   مهمان  خانه ی  من  شد
 
   زین در اما ,  نمی رود  بیرون!!!!
...
آسمان!   از منم   بگو    حرفی
 
منکه   گریم  ,  ز غم   غریبانه
 
غم چو مهمان   اگر بمن سر زد
 
گشته   بامن  , دگر  چو همخانه

چهارشنبه ۷  شهریور ماه۱۳۶۲ 
سروده فرزانه شیدا
 
نظرات 2 + ارسال نظر
جواد رحمتی دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:24 ق.ظ

جواد رحمتی دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:41 ق.ظ http://www.sahel59.persianblog.i

با عرض سلام و خسته نباشید

از اظهار لطفتان بسیار سپاسگذارم
من نیز با اجازه شما را لینک کردم

در ضمن شعر ((مرا از خاطر مبر )) شما بسیار زیبا و دلنشین است .
مخصوصاْ دوبیت
دیده ی اشکبار منهم نیز

می سراید سرود ناکامی

آسمان گر ز غم دلان گوید

از چه از من نمی برد نامی؟؟؟؟

نه تنها بردل بلکه در ذهن هم ماندگار میشود
و من شخصاْ از این دو بیت بسیار خوشم آمده است.

امیدوارم که همیشه موفق وسلامت باشید.

و دیگر اینکه در مورد نام خانوادگیم اشتباه فرموده بودید و بنده رحمتی هستم نه رحیمی .
با سپاس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد