شور شیدائی -اشعار Farzaneh Sheida

اشعار فرزانه شیدا - fsheida-f.sh

شور شیدائی -اشعار Farzaneh Sheida

اشعار فرزانه شیدا - fsheida-f.sh

حاجت

 
 
ای خدا  درد دلم را با که گویم
 
بار دیگر بسته شد درها  برویم
 
بازهم سر کوفتن  بر درب بسته
 
بازهم راهی  به پشت در  نجویم

بازهم زاری و گریه  از ته دل
 
برهمان  ویرانه های آروزیم!
 
بازهم  با  اشک تلخ  دیدگانم
 
چهره ی غمدیده را باید بشویم

بازهم باید به صحرای جدائی
 
یکّه  وتنها  ،  ره دنیا  بپویم


تیره گی های  دلـــم  ‌،   پایان   ندارد

در پی نوری خدایا ،  بی سبب در جستجویم
 
رنگ شادی را ندیدم ، جز غمی بر دل ندارم

غم فقط چون یار جانی میدود هر دم بسویم

ای خدا با سوز گریه ، پشت درگاهت نشینم

تا که حاجت را نگیرم ، دست ازاین درگه نشویم
 
دست ازاین درگه نشویم!!!

سروده ی فــرزانه شیــدا
 
 
نظرات 5 + ارسال نظر
سید شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 ب.ظ http://khodavandegar.blogfa.com

سلام

ایشالا براورده شه


یا حق

پیمان بهتاش شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 ب.ظ http://kufeh.blogfa.com

سلام خانم شیدای عزیز

حضورتان تو وبلاگ من باعث افتخاره منه دوست قدیمی من

مثل همیشه به داشتن دوست نازنینی مثل شما به خودم میبالم

درمورد سایت شعر نو هم باید عرض کنم که یکسالی میشه عضوم و گهگاهی مطلبی اونجا درج میکنم

ممنون از راهنمائیتون بانو شعر

زنده باشید

م.آرمان یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.manamensan.blogfa.com

خانم شیدا
در ادبیات آنچه ملزم به تطهیر است خلوت شگفت انگیزی است که خیلی از جوان ها بر آن واقف نیستند در این تنهایی چقدر عناصر بزرگ در نظر یک شاعر حقیر هستند . داشتن این خلوت شبیه به عارفی که مراحل را طی می کند و هیچ چیز بر او پوشیده نیست می ماند.
در ضمن این حقیر ۲۰ سال سن دارم اما هیچ گاه ارزش خلوتی که در آن آفرینش های عظیمی رخ می دهد را به کمتر جمعیت می فروشم . می دانید انسان تنها است و با مردم تنهاتر خواهد شد.

م.آرمان یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ق.ظ http://nimaushij.blogfa.com

خانم شیدا
در باره موردی دیگر - وبلاگ پدر شعر نو ی ایران : نیما یوشیج- بدست این حقیر تاسیس شده است بنابر کوشش های متوالی این که در حین مکتوبات آن متوجه این درد هاو رنج های وی شده ام سعی کرده ام بی مهری های شراگیم یوشیج فرزند ایشان را از راه یادد آوری گفته ها و نکات ایشان در باره مسائل مختلف در این پایگاه گرد آوری کنم . در حال حاضر یادد اشت های نیما که مضمون انتقادی از روزگار و شاگردان خود دارد در وبلاگ گذاشته ام . حتما با نشانی که در برای شما گذاشته ام به وبلاگ اختصاصی نیمایوشیج بروید

امیرحسین یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 ق.ظ http://my-poem.blogfa.com

سلام

همین دیگه . . . ممنون که مدم به من سر میزنین

تا به زودی . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد