شور شیدائی -اشعار Farzaneh Sheida

اشعار فرزانه شیدا - fsheida-f.sh

شور شیدائی -اشعار Farzaneh Sheida

اشعار فرزانه شیدا - fsheida-f.sh

به تو نامه مینویسم....

 
بتو نامه مینویسم ‌،‌ از همه  حرف  نگفته
 
ازتموم لحظه هائی ، که دل ازجدائی گفته
 
بتو نامه مینوبسم ، با یه بغض  غم  نشسته
 
با حریز آبی اشک ، با دلی که بد  شکسته
 
بتو نامه مینویسم  ، که بگم     یدنیا   اشکم
 
همه اشکامو واسه تو، توی شعرام مینوشتم
 
بتو نامه  مینویسم ،  که منو   تنها   گذاشتی
 
رفتی وُواسه دل من ، حتی فردائی نزاشتی
 
بتو نامه  مینویسم ،  که   بیاد  من  نموندی
 
توی  خاکستر غمها  ،هیزم دلو سوزوندی
  
بتو نامه   مینویسم ؛  که   بدونی   بیقرارم
 
توی زندگی وبودن ،چیزی جز تو کم ندارم
 
بتو نامه مینویسم  که منو   دوسم   نداشتی
 
رفتی روقلبم زارم ،  داغ عشقتو  گذاشتی
 
بتو نامه  مینویسم ، که    بدون  تو هلاکم
 
اگه  اینجوری بمونه، ‌بادلم ، من زیر خاکم
 
بتو نامه مینویسم ، تا  بگم  نرفته  برگرد!
 
که  دلم نمونه تنها ، غمزده  با اینهمه  درد
 
بتو نامه مینویسم  که اگه راهت  جدا  شد
 
  اما بی تو تا همیشه ، روزگار من سیا شده
 
بتو نامه مینویسم   ، که  دل از تو گرچه دوره
 
اما از درد  جدائی،  بی تو پاهام  لب گوره
 
بتو نامه مینویسم : که دوست دارم   همیشه
 
گرچه زندگی واسه من ، بی تو زندگی نمیشه
 
بتو نامه مینویسم چون  میدونم دیگه رفتی!
 
با نیومدن سراغم  !  همه حرفاتو گفتی!!!
 
گرچه بی توروزگارم مثه شبهام  سوت وکوره
 
اما قلبت اگه  شاده ... باشه ! اینجوری قبوله!!
 
بتو نامه مینویسم :  پس بگم  خدا  به همرات
 
مرگ من شاید بمونه ، توی خاطرات فردات!!! 
 
بتو نامه مینویسم  با یه عشقی  توُ  دعاهام:
 
     که خدا... باشی کنارش، ....
 
‌گرچه .... ؛من؛...  همیشه تنهام!!!
 
‌گرچه... ؛من؛..... همیشه تنهام!!!
 
 
جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۸۷
 
ســروده فـــرزانه شـــیدا
 
نظرات 7 + ارسال نظر
محمد جواد شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:18 ق.ظ http://StudioX.ir

بتو نامه مینویسم که منو دوسم نداشتی

رفتی روقلبم زارم ، داغ عشقتو گذاشتی

(خیلی خوشم اومد از این بخشش گفتم حیفه نظر نداده باشم)

شعر زیبایی بود

ر.امید شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام - مثل همیشه موفق باشید . تمامشون زیباست . برگرفته از یک روح زیبا و لطیف .
میدونید من همیشه برای دل خودم نوشتم . تو تنهایی و خلوت خودم . به توصیه یک آشنا با سایت شعر نو آشنا شدم و اینجا آمدم . تمام نوشته های بیست سال تنهایی و تحمل بار سنگین عشق را در ۶ دفتر حکایت کرده ام و نشرش ندادم تا سایت شعر نو .
شاید کم کم نیز از این سایت کنار کشیده و مجددا برای دل خودم بنویسم .
نوشته های من بیانگر روحی خسته ، غمزده و عاصی است که هیچکس را تحمل شنیدن نمی یابد.
ببخشید دوست عزیز شاید به این دلیل که خیلی خیلی دورید تا این حد صمیمانه نوشتم .
مرا ببخشیدو موفق باشید

عشق خونین یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 ق.ظ http://www.eshghekhonin.blogfa.com

سلام دوست گلم
ممنون از اینکه منو مورد لطف و عنایت خودتون قرار دادین .
و چه زیباست مهر کسی در دل داشتن و آن را پرورانیدن . اما ای همسفر تاریکی چشم ظاهرت کور است با چشم دل درست راه برو . ممکن است با چشم دل به جایی روی که خار های راه عاشقی دلت را پاره کنند . پس ، از تجربه من پند گیر .
من لینکت کردم

لیلی یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:02 ب.ظ http://www.bestinmusic.blogfa.com

سلام.اشعارتون زیباست.ممنون که پایین شعر من نظر دادین.از وبلاگتون خوشم اومد.ممنون میشم به منم سر بزنین.
www.bestinmusic.blogfa.com
www.leilimusic.blogfa.com

بامداد یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام....از اینکه پیوسته به من سر میزنید بی نهایت مسرورم و از اینکه در همسایگی خود کسی چون شما رو دارم بی نهایت مغرور....اشعار شما رو همیشه می خوانم واز خواندن آنها لذت کافی را می برم امیدوارم که همیشه سر فراز باشید

پسری از شهر آفتاب دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:12 ق.ظ http://www.sunpolis.blogfa.com

سلام ستاره ی سرشار
شعر تان چون قلب تان دریچه ای ست به سوی چشمه حیات .
محکم و عاشق باشید .
ماه و باد در کنار شما رشد می کنند .
هنوز هم گرمی دست های باد ، بر پوست دست های ماه ، تازه است .
از شهر آفتاب می آیم و مقصد من آینه است .
موفق و شاد باش .

عشق خونین دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:25 ب.ظ http://www.eshghekhonin.blogfa.com

سلام من به روزم منتظر قدمهای سبزتان هستم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد