شور شیدائی -اشعار Farzaneh Sheida

اشعار فرزانه شیدا - fsheida-f.sh

شور شیدائی -اشعار Farzaneh Sheida

اشعار فرزانه شیدا - fsheida-f.sh

عمق نگاه

 
عمق  نگاه  ناز  تو،  رفتم   و بی خبر    شدم
 
هوش  زسر پریده  تا  ، جادوی  آن نظر  شدم
 
چونکه  زتو جدا شدم ،همچو کسی که مّی زده
 
از در خانه ء  خودم ،‌    عابر   رهگذر  شدم
 
هیچ  نمانده  خاطرم  ، چه شد  مرا کجا    شدم
 
بعد تو  با  غصه و غم ، ‌یک  دل  دربدر شدم
 
دگر مرا کسی   ندید َ،‌  میان  کوچه ها ی  شهر
 
در دل  گوشه های   غم ،  همسخن  قمر شدم
 
چه کس  به باورش  رود که در سرای عاشقی
 
با  دل  عاشقانه ای   مانده   و بی ثمر   شدم!!!
 
روم براه  خود  ولی هجر ترا  چه سان  برم؟!
 
چو با دل شکسته ای  راهی   یک سفر   شدم  
 
۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۳ شنبه 
ســروده فــرزانه شــیدا
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد